Всю свою роботу спрямовую на реалізацію основної групи компетентностей, які дають можливість реалізувати предмет математика: соціальну і громадянську, екологічну грамотність і здорове життя, уміння вчитись впродовж всього життя, інформаційно-цифрову компетентність, та інші.
Соціальна компетентність - пов’язана з готовністю брати на себе відповідальність, бути активними у прийнятті рішень, у суспільному житті, у врегулюванні конфліктів ненасильницьким шляхом, у функціонуванні й розвитку демократичних інститутів суспільства. Реалізується через: роботу учнів в групах; проектна діяльність; робота учнів по організації самоврядування, усвідомлення ролі комп’ютерів в житті та розвитку суспільства.
Полікультурна компетентність - робота учнів в групах; проектна діяльність; робота учнів по організації самоврядування, усвідомлення ролі комп’ютерів в житті та розвитку суспільства. робота учнів в групах. Реалізується через проектна діяльність; робота учнів по організації самоврядування, усвідомлення ролі комп’ютерів в житті та розвитку суспільства.
Комунікативна компетентність - передбачає опанування важливого у роботі і суспільному житті усного і письмового спілкування, оволодіння кількома мовами; вивчення комп’ютерної термінології. Реалізується через: набуття навичок роботи в групах під час вивчення нового матеріалу або роботи над проектом, виховання взаємоповаги, взаємопідтримки; набуття навичок спілкування через ЛОМ, електронну пошту, чат, форуми; використання різнорівневих завдань; надання можливостей вибору творчих завдань; стимулювання учнів до участі в олімпіадах, проектній роботі; ведення шкільного сайту, бази даних, видання газети.
Інформаційна компетентність - зумовлена зростанням ролі інформації в сучасному суспільстві та передбачає оволодіння інформаційними технологіями, умінням здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію. Зумовлена зростанням ролі інформації в сучасному суспільстві та передбачає оволодіння інформаційними технологіями, умінням здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію.
Компетентність саморозвитку та самоосвіти- зумовлена зростанням ролі інформації в сучасному суспільстві та передбачає оволодіння інформаційними технологіями, умінням здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію
Компетентність продуктивної творчої діяльності зумовлена зростанням ролі інформації в сучасному суспільстві та передбачає оволодіння інформаційними технологіями, умінням здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію
Немає коментарів:
Дописати коментар